BODY BASICS CZ celoplošné kampaně
BODY BASICS CZ celoplošné kampaně
BODY BASICS CZ celoplošné kampaně
BODY BASICS CZ celoplošné kampaně

BODY BASICS CZ celoplošné kampaně

> 2009-2010

Kreativní a DTP práce na celoplošných kampaních pro společnost BODY BASICS CZ.

  • 2010 60% SLEVA fig & pecan
  • 2010 Vaše oblíbené řady opět v prodeji
  • 2009 SLEVA 40% a Prémiová karta
  • 2008-2009 60% SLEVA na veškeré zboží

Kampaně dále obsahují DTP práce na inzerci, letácích, plakátech, apod.

(pouze vybrané reference)

Píše se rok 1994 a na český trh přichází nová kosmetická značka BODY BASICS CZ. Na pulty svých prodejen přináší úžasně voňavé a na zvířatech netestované produkty, jež jsou vyráběny tradičními postupy s vysokým obsahem přírodních ingrediencí. Při tvorbě jednotlivých produktů sází především na osvědčené receptury a na unikátní přírodní zdroje, které spojuje s nejnovějšími trendy v dermatologii. Dobře totiž ví, že tajemství krásné pokožky spočívá především v kvalitní péči.

Comments are closed.